4.9 van de 73 reviews op Google

Klantenservice

Klachten

Mocht je niet tevreden zijn en een klacht hebben over onze dienstverlening of een geleverd product dan vragen wij je dit aan ons kenbaar te maken.
Je kunt dit doen door telefonisch contact met ons op te nemen  (+31(0)204234100) of ons een email te sturen ([email protected]).

Wij zullen jouw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij beloven je dat we jouw klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst inhoudelijk zullen beantwoorden.
Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Dan kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht,
de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Garantie

Winkelmand