Veelgestelde vragen

We zijn hier om je te helpen de beste keuze te maken tijdens je bezoek bij ons.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Krijg ik advies bij het uitzoeken van een stoel?
Uiteraard, we zullen verschillende stoelen gaan testen en vervolgens kijken we welke het beste bij jou past.
Ook bekijken we hoe je met de stoel aan een bureau moet plaatsnemen en geven we je advies over de ideale werkblad hoogte.

Welke stoelen / tafels staan in jullie winkel?
In onze winkel in Amsterdam staan vrijwel alle producten die je ook op onze website kunt vinden.

Is het personeel deskundig?
Ons personeel heeft jarenlange ervaring met het vinden van de beste ergonomische oplossingen voor de klant.
Wij weten wat kwaliteit inhoudt en welke bureaustoel, tafel of werkplek inrichting jij of je bedrijf nodig heeft.

Wat is het verschil tussen Scholtens Werkplek en andere kantoorinrichters?

Bij Scholtens Werkplek kan iedereen terecht. Wij maken geen onderscheid in particulieren, ZZP-ers of kleine en grote bedrijven en instellingen.
Ben je als particulier op zoek naar “slechts” 1 stoel? Bij ons ben je welkom!

Kan ik ook bij jullie terecht voor meerdere stoelen of een gehele werkplek inrichting?
Dit kan zeker, mail ons op info@scholtenswerkplek.nl voor een aanvraag op maat.

Welke betaal-methoden hanteren jullie?

In de winkel kun je direct met Pin en Apple Pay betalen.
Ook kun je bij aankoop in de winkel achteraf via een betaallink die je van ons ontvangt betalen.
Je hebt dan dezelfde betaal opties als bij on-line kopen.

Als je on-line bestelt, kun je met  American Express, Mastercard, Visa, Ideal, Paypal,  BanContact en KBC betalen.
Zakelijke klanten kunnen op factuur bestellen.

Wat zijn de verzendkosten van een product?
De verzending van al onze producten is geheel gratis.

Worden de producten geheel gemonteerd geleverd?
Dat is afhankelijk van het merk en type product.
De bureaustoelen van Herman Miller, RH en Rovo worden geheel gemonteerd geleverd.
Bureaustoelen van het merk HÅG worden ongemonteerd geleverd. De montage is zeer eenvoudig.
Bureautafels worden (goed verpakt) ongemonteerd geleverd, dit om beschadiging tijdens transport te voorkomen.

Hoe zit het met de garantie van een product?
Alle producten die wij verkopen zijn nieuw en hebben de volledige fabrieksgarantie.
Bij producten uit de opruiming staat altijd duidelijk vermeld wat de garantie is.

Wat gebeurt er als mijn product beschadigd is bij levering?
Gelukkig komt het weinig voor, maar mocht een product beschadigd blijken bij levering, meld dit dan zo spoedig mogelijk aan ons.
Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw product wordt omgeruild voor een nieuw product.

Kan ik de stoel terugsturen als ik niet tevreden ben over het product?
Als je niet tevreden bent gaan we kijken op welke manier wij je kunnen helpen.
Dit kan door het beter instellen van een stoel, het omwisselen voor een ander product of eventueel het retourneren van het product.

Hoe gaat een retourzending in zijn werk?
Als je met ons bent overeengekomen dat de stoel retour komt dan zullen wij er voor zorgen dat deze bij jou wordt afgehaald.
Bij kleine producten ontvang je een retourbon van ons waarmee je het product (gratis) kunt retourneren via een PostNL punt bij jou in de buurt.

Hoe kan ik de stoel thuis goed instellen als ik deze on-line hebt gekocht?
Klanten die in de winkel kopen krijgen uitgebreid uitleg van ons.
Als je on-line koopt ontvang je een instructie video van ons.
Kom je er niet uit?  Bel ons dan, zodat je van ons telefonisch een instructie kunt ontvangen.

Is het monteren van een zit/sta tafel moeilijk?
Als je wel eens een product van IKEA succesvol hebt gemonteerd, gaat het je ook lukken om een zit/sta tafel te monteren.
Het is wel aan te raden om een accuboormachine (met bithouder en bitjes) te gebruiken bij de montage. Dit scheelt je heel veel tijd.
Als je geen zin hebt om zelf te monteren of als je er toch niet uitkomt, kun je gebruik maken van onze montage service.
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en een prijsopgave.

Waar is jullie winkel in Amsterdam gevestigd?
Je kunt ons vinden aan de IJburglaan 467, 1087 BE, Amsterdam. Vanaf de ringweg A10 zijn wij zeer gemakkelijk te bereiken (neem afslag S114 IJburg).  Zie voor verdere informatie onze contactpagina.

Kan ik makkelijk bij de winkel parkeren?
Ja, er is genoeg (betaalde) parkeerruimte beschikbaar.

Kan ik jullie met het OV bereiken?

Ook met het OV zijn wij goed te bereiken. Neem tram 26 vanaf het CS Amsterdam en stap uit bij halte Vennepluimstraat.
Vervolgens is het 5 minuten lopen naar onze winkel.

Wanneer zijn jullie geopend?
Onze winkel in Amsterdam is op maandag t/m vrijdag geopend, van 9:00-17:30 uur, en zaterdag van 11:00-17:00 uur.
Je kunt zonder afspraak langskomen.

Winkelmand