Veelgestelde vragen

We zijn hier om je te helpen de beste keuze te maken tijdens je bezoek bij ons.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Hulp & advies

Krijg ik advies bij het uitzoeken van een stoel?

Uiteraard, we zullen verschillende stoelen gaan testen en vervolgens kijken we welke het beste bij jou past. Ook bekijken we hoe je met de stoel aan een bureau moet plaatsnemen en geven we je advies over de ideale werkblad hoogte.

In onze winkel in Amsterdam staan vrijwel alle producten die je ook op onze website kunt vinden.

Hulp & advies

Ons personeel heeft jarenlange ervaring met het vinden van de beste ergonomische oplossingen voor de klant. Wij weten wat kwaliteit inhoudt en welke bureaustoel, tafel of werkplek inrichting jij of je bedrijf nodig heeft.
Bij Scholtens Werkplek kan iedereen terecht. Wij maken geen onderscheid in particulieren, ZZP-ers of kleine en grote bedrijven en instellingen. Ben je als particulier op zoek naar “slechts” 1 stoel? Bij ons ben je welkom!
Dit kan zeker, mail ons op [email protected] voor een aanvraag op maat.
In de winkel kun je direct met Pin en Apple Pay betalen. Ook kun je bij aankoop in de winkel achteraf via een betaallink die je van ons ontvangt betalen. Je hebt dan dezelfde betaal opties als bij online kopen. Als je online bestelt, kun je met American Express, Mastercard, Visa, Ideal, Paypal, BanContact en KBC betalen. Zakelijke klanten kunnen op factuur bestellen.

Wij streven ernaar om jou van goede service te voorzien. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. U kunt bij ons een klacht indienen over zowel onze producten als onze dienstverlening.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Heeft u een klacht over onze producten of onze service? Neem dan contact met ons op via ons email adres [email protected]

Reactietermijn

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie geven.

Niet tevreden met de oplossing?

  • Bent u consument en komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Zowel consumenten als zakelijke klanten die niet tevreden zijn over de afhandeling van hun klacht, kunnen deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten kan dit via www.sgc.nl, en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Wij waarderen jou feedback, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren.

Verzending & retourneren

In de winkel kun je direct met Pin en Apple Pay betalen.
Ook kun je bij aankoop in de winkel achteraf via een betaallink die je van ons ontvangt betalen.
Je hebt dan dezelfde betaal opties als bij online kopen.

Als je online bestelt, kun je met  American Express, Mastercard, Visa, Ideal, Paypal,  BanContact en KBC betalen.
Zakelijke klanten kunnen op factuur bestellen.

De verzending van al onze producten is geheel gratis.

Dat is afhankelijk van het merk en type product. De bureaustoelen van Herman Miller, RH en Rovo worden geheel gemonteerd geleverd. Bureaustoelen van het merk HÅG worden ongemonteerd geleverd. De montage is zeer eenvoudig. Bureautafels worden (goed verpakt) ongemonteerd geleverd, dit om beschadiging tijdens transport te voorkomen
Alle producten die wij verkopen zijn nieuw en hebben de volledige fabrieksgarantie. Bij producten uit de opruiming staat altijd duidelijk vermeld wat de garantie is.

Gelukkig komt het weinig voor, maar mocht een product beschadigd blijken bij levering, meld dit dan zo spoedig mogelijk aan ons.
Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw product wordt omgeruild voor een nieuw product.

Gelukkig komt het weinig voor, maar mocht een product beschadigd blijken bij levering, meld dit dan zo spoedig mogelijk aan ons.
Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw product wordt omgeruild voor een nieuw product.

Monteren

Klanten die in de winkel kopen krijgen uitgebreid uitleg van ons.
Als je online koopt ontvang je een instructie video van ons.
Kom je er niet uit?  Bel ons dan, zodat je van ons telefonisch een instructie kunt ontvangen.

Als je wel eens een product van IKEA succesvol hebt gemonteerd, gaat het je ook lukken om een zit/sta tafel te monteren. Het is wel aan te raden om een accuboormachine (met bithouder en bitjes) te gebruiken bij de montage. Dit scheelt je heel veel tijd. Als je geen zin hebt om zelf te monteren of als je er toch niet uitkomt, kun je gebruik maken van onze montage service. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en een prijsopgave.

Showroom

Je kunt ons vinden aan de IJburglaan 467, 1087 BE, Amsterdam. Vanaf de ringweg A10 zijn wij zeer gemakkelijk te bereiken (neem afslag S114 IJburg).  Zie voor verdere informatie onze contactpagina.

Ja, er is genoeg (betaalde) parkeerruimte beschikbaar.

Ook met het OV zijn wij goed te bereiken. Neem tram 26 vanaf het CS Amsterdam en stap uit bij halte Vennepluimstraat.
Vervolgens is het 5 minuten lopen naar onze winkel.

Onze winkel in Amsterdam is op maandag t/m vrijdag geopend, van 9:00-17:30 uur.
Je kunt zonder afspraak langskomen.

Close ✕

Sortering

Prijs

Merk

Model

Choose a country and language

Nederland/ Belgie

Germany

Portugal

Greece

Austria

Bulgaria

Croatia

Cyprus

Czech Republic

Denmark

Estonia

Finland

Hungary

Ireland

Italy

Latvia

Lithuania

Luxembourg

Malta

Poland

Romania

Slovakia

Slovenia

Spain

Sweden