Veelgestelde vragen
We zijn hier om je te helpen de beste keuze te maken tijdens je bezoek bij ons.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hulp & advies
Krijg ik advies bij het uitzoeken van een stoel?
Uiteraard, we zullen verschillende stoelen gaan testen en vervolgens kijken we welke het beste bij jou past. Ook bekijken we hoe je met de stoel aan een bureau moet plaatsnemen en geven we je advies over de ideale werkblad hoogte.
Welke stoelen / tafels staan in jullie winkel?
Hulp & advies
Is het personeel deskundig?
Wat is het verschil tussen Scholtens Werkplek en andere kantoorinrichters?
Kan ik ook bij jullie terecht voor meerdere stoelen of een gehele werkplek inrichting?
Welke betaal-methoden hanteren jullie?
Klachtenprocedure
Wij streven ernaar om jou van goede service te voorzien. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. U kunt bij ons een klacht indienen over zowel onze producten als onze dienstverlening.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Heeft u een klacht over onze producten of onze service? Neem dan contact met ons op via ons email adres [email protected].
Reactietermijn
Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie geven.
Niet tevreden met de oplossing?
Bent u consument en komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zowel consumenten als zakelijke klanten die niet tevreden zijn over de afhandeling van hun klacht, kunnen deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten kan dit via www.sgc.nl, en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.
Wij waarderen jou feedback, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren.
Verzending & retourneren
Wat zijn de verzendkosten van een product?
In de winkel kun je direct met Pin en Apple Pay betalen.
Ook kun je bij aankoop in de winkel achteraf via een betaallink die je van ons ontvangt betalen.
Je hebt dan dezelfde betaal opties als bij online kopen.
Als je online bestelt, kun je met American Express, Mastercard, Visa, Ideal, Paypal, BanContact en KBC betalen.
Zakelijke klanten kunnen op factuur bestellen.
Worden de producten geheel gemonteerd geleverd?
De verzending van al onze producten is geheel gratis.
Hoe zit het met de garantie van een product?
Wat gebeurt er als mijn product beschadigd is bij levering?
Kan ik de stoel terugsturen als ik niet tevreden ben over het product?
Gelukkig komt het weinig voor, maar mocht een product beschadigd blijken bij levering, meld dit dan zo spoedig mogelijk aan ons.
Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw product wordt omgeruild voor een nieuw product.
Hoe gaat een retourzending in zijn werk?
Gelukkig komt het weinig voor, maar mocht een product beschadigd blijken bij levering, meld dit dan zo spoedig mogelijk aan ons.
Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw product wordt omgeruild voor een nieuw product.
Monteren
Hoe kan ik de stoel thuis goed instellen als ik deze online hebt gekocht?
Klanten die in de winkel kopen krijgen uitgebreid uitleg van ons.
Als je online koopt ontvang je een instructie video van ons.
Kom je er niet uit? Bel ons dan, zodat je van ons telefonisch een instructie kunt ontvangen.
Is het monteren van een zit/sta tafel moeilijk?
Showroom
Waar is jullie winkel in Amsterdam gevestigd?
Je kunt ons vinden aan de IJburglaan 467, 1087 BE, Amsterdam. Vanaf de ringweg A10 zijn wij zeer gemakkelijk te bereiken (neem afslag S114 IJburg). Zie voor verdere informatie onze contactpagina.
Kan ik makkelijk bij de winkel parkeren?
Ja, er is genoeg (betaalde) parkeerruimte beschikbaar.
Kan ik jullie met het OV bereiken?
Ook met het OV zijn wij goed te bereiken. Neem tram 26 vanaf het CS Amsterdam en stap uit bij halte Vennepluimstraat.
Vervolgens is het 5 minuten lopen naar onze winkel.
Wanneer zijn jullie geopend?
Onze winkel in Amsterdam is op maandag t/m vrijdag geopend, van 9:00-17:30 uur.
Je kunt zonder afspraak langskomen.